“Tosset at starte et printmedie i 2020”

….hvis jeg fik penge hver gang jeg hørte den sætning, så ville jeg ikke være millionær, men jeg ville da have grobunden for en god opsparing.

Det er jo altid sådan, når man springer ud i noget nyt, så har folk en holdning om det. Og jeg har da lagt øre til sætningen: “Hvorfor ikke bare lave det digitalt?”

Fordi jeg har lyst til at skabe et fordybelsesmagasin, hvor vi alle har mulighed for at gå i dybden med vores privatøkonomi og få en indsigt og forståelse, som forhåbentlig kan skabe grobund for en stærkere økonomi uden en løftet pegefinger eller formanende ord. Og det tror jeg ikke, at vi får med endeløse artikler på nettet. Der er så meget digital information om økonomi, men betyder det, at vi får læst det?

Med et fordybelsesmagasin to gange om året, kan du aktivt vælge at sætte dig med en god kop kaffe og blive inspireret til en stærkere økonomi. Jeg tror meget på, at vi skal være åbne og klar til at lave den ændring i vores liv, og det sker ikke nødvendigvis med en digital artikel, som vi læser på telefonen om morgenen i bussen på vej til arbejde. Så er vi videre igen.

Jeg har desuden selv savnet et printmedie, som taler til mig som kvinde. Jeg bliver ikke selv inspireret af de dameblade, som eksisterer i dag, fordi jeg ikke skal bruge en taske til 3.000 kr eller inspireres til at blive smukkere. Jeg vil gerne inspireres til at have en sundere økonomi, få tips til mit arbejdsliv og have mindre fokus på forbrug.

Hvis du også vil have inspiration til en stærkere økonomi, så kan du tilmelde dig Økonomista abonnement lige her:

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *